reklama

Deň blbec, alebo ako ma chceli lynčovať

Nerada chodím  ako sa hovorí " po doktoroch". Idem už len vtedy, keď ma ozaj niečo bolí a vyčerpám všetky metódy"domáceho  samoliečenia". Lekára navštevujem s pocitom hypochondra a s očakávaním, či bude milý alebo nepríjemný. Pobolievajú na prsty vraj začínajúca artróza.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Do čakárne som dorazila pred siedmou hodinou ráno. Zapísala som sa do knihy pacientov a čakala. Tento doktor nevyberá poplatky a používa systém, kto ako príde a na akom mieste je zapísaný. Asi po troch hodinách nás tam sedelo asi 7 pacientov. Pani, ktorá prišla predomnou vyšla z ambulancie. Potešila som sa, že som na rade. Otvorili sa dvere a sestrička sa pozrela na mna a povedala "další". Tak som už bola konečne vyšetrená a s receptom v ruke som vyplávala z ambulancie.V tom pristúpila ku mne jedna pani a povedala: "pani, Vy sa druhý raz nepredbiehajte"!!!Zostala som v šoku a hovorím, že som sa nepredbiehala a bola som na rade. Zdá sa, že som touto vetou pichla do osieho hniezda. Pustili sa do mňa všetci, ktorí tam sedeli. Opakovali: "áno predbehli ste nás a nie ste ani zapísaná ". Už išlo do tuhého, tak som hodila spiatočku a povedala som: " som zapísaná a ak som sa predbehla, tak nie umyselne, prepáčte. Ale oni mi nadávali ďalej. Asi už tiež boli riadne vystresovaní z toho nekonečného čakania. Tak som úplne bezbranne len dodala: "ľudia ak ste presvedčení, že som niekoho predbehla, mali ste zaklopať na ordináciu a povedať doktorovi aby ma neošetril a bola by som sa vrátila". Potom som sa zmohla ešte na pozdrav a odpochodovala som s červenými ušami, ako keby ma rovno za ne vyťahali.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nakoniec sa mi podarilo zistiť, v čom bol problém. Existuje systém, že príde jeden a zapíše troch známych, ktorí tam ešte ani nie sú. Tí potom poprichádzajú a Vy si mylne myslíte, že sú za Vami a preto držať sa toho kto prišiel pred Vami bolo nesprávne.

No nepochopila som to a schytala som to tentokrát nie od lekára ale od spolupacientov. Ten deň bol pre mňa zlý, veď kto by už bol rád, keď ho chce dav zlynčovať. Nuž aj "po doktoroch treba vedieť chodiť....."

Mária Branická

Mária Branická

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek, ktorý chce aby všetci okolo neho boli štastní a keď treba pomožem. Ale inak držím sa hesla: Ži a nechaj žiť" Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu